Maraton transportów instrumentów właśnie się zaczął. W ostatnim czasie mieliśmy okazję być w wielu pięknych miejscach. To jedna z tych rzeczy którą w naszej pracy lubimy najbardziej.
Byliśmy już w wielu miejscach, przewoziliśmy wiele pianin i fortepianów, ale w fabryce Blüthnera byliśmy pierwszy raz. Fabryka ta powstała w 1853 roku w Lipsku, jak sama nazwa wskazuję jej założycielem był Julius Blüthner. W pierwszym roku jej działalności powstało 10 instrumentów. Renomę firmy podkreślił fakt iż wytwórnia Blüthner została oficjalnym dostawcą dworu królowej Wiktorii, cesarza Niemiec, sułtana Turcji, cara Rosji i króla Saksonii.
Transport fortepianu z Fabryki Blüthnera
W miniony weekend mieliśmy okazję realizować transport fortepianu prostu z fabryki w Lipsku. Nasz prezes bo to właśnie jemu przypadła przyjemność goszczenia się w takim miejscu. Zobaczył nie tylko sale wystawową instrumentów, która nomen omen jest zjawiskowa. Miał okazję przez chwilę zobaczyć zaplecze tego miejsca. Miejsca w którym tworzy się fortepiany i pianina. I to właśnie ta część zrobiła największe wrażenie.
Transport fortepianu zawsze wiąże się z dużą odpowiedzialnością, ale transport fortepianu prosto z fabryki z jeszcze większą. Aby móc zagwarantować pełen profesjonalizm i bezpieczeństwo jesteśmy objęci Międzynarodowym ubezpieczeniem przewoźnika. Transport z Niemiec tak jak w tym przypadku nie spędza już snu z powiek. Zarówno my jak firma realizująca transport jak i Państwo czyli odbiorcy możecie być spokojni o swój dobytek.
Naturalnie Międzynarodowe ubezpieczenie przewoźnika obowiązuje na terenie całej Europy. Na trenie Polski obowiązuję Nas tradycyjne OC Przewoźnika jak również OC Firmy. I choć nigdy nie podchodzimy do transportu z myślą, że co się stanie to się stanie bo ubezpieczenie mamy. To na wypadek nie przewidzianych okoliczności, nie zależnych od nas, warto takie ubezpieczenia posiadać.
Pamiętajcie aby przed każdym zleconym transportem dopytać firmę wykonującą o posiadanie takich ubezpieczeń. Gwarantuje to profesjonalizm firmy. Jednakże zlecając transport międzynarodowy nadawca zawsze musi wystawić tzw. List przewozowy z dokładnymi danymi instrumentu przewożonego. W innym wypadku ubezpieczenie nie jest ważne.